chwilowka online

slajd top2

Jak wybrać dobry i skuteczny gabinet kosmetyczny?

Jak wybrać dobry i skuteczny gabinet kosmetyczny?

Zarówno wybór dobrego gabinetu kosmetycznego jak i specjalisty w tym zakresie nierzadko jest skomplikowane i stresujące. Na rynku jest mnóstwo gabinetów, które kuszą promocjami, niskimi cenami i szerokim wachlarzem usług. Jak zatem wybrać ten, z którego usług będziemy w 100 % zadowoleni?

ETAP 1

GOOGLE

Najczęściej zaczynamy od Google. Wpisując w wyszukiwarkę frazy „salon kosmetyczny” „gabinet kosmetyczny” czy inne podobne, zazwyczaj na pierwszej stronie pojawiają się salony, które inwestują w Google Adwords. Posiadając odpowiedni budżet na promowanie strony internetowej gabinet ma większą szansę trafić do odbiorcy. Klikamy w wybraną stronę gabinetu i…

ESTETYKA

Po przejrzystości, kolorach, zdjęciach strony www sprawdzisz poziom estetyki właściciela lub zarządzających gabinetem. Jeśli strona jest chaotycznie sporządzona, ma braki i jest nieestetyczna może to być pierwszy znak ostrzegawczy. Nie jest to jednak jednoznaczny sygnał przemawiający za rezygnacją z takiego miejsca. Idąc tym tropem…

OFERTA GABINETU

W obecnych czasach wyposażenie gabinetu ma bezpośrednie przełożenie na skuteczność terapii prowadzonej przez wykwalifikowany personel. Samą tzw. kosmetyką białą nie rozwiążemy wielu problemów skóry. Zatem wybierając salon kosmetyczny warto sprawdzić jakimi urządzeniami i kosmetykami dysponuje. Tylko kompleksowe wyposażenie gabinetu umożliwia indywidualne dobranie terapi do potrzeb Twojej skóry. Salon, który dysponuje jedną technologią będzie najprawdopodobniej proponował ją wszystkim swoim klientom.

STAŁY KLIENCIE, CHCEMY CIĘ NAGRODZIĆ

Nowy klient jest dla każdego gabinetu niezwykle ważny. Zaś stały klient, to prawdziwa perełka. Warto sprawdzić, czy gabinet przygotował jakąś niespodziankę dla stałych klientów. Może być to karta stałego klienta, bon upominkowy, karnet np. 5 zabiegów + 6 GRATIS, pakiety zabiegowe lub stała zniżka cenowa. Jest to ukłon w stronę klienta za lojalność. Jeśli nie ma o tym informacji na stronie internetowej, warto zapytać przy kontakcie telefonicznym lub mailowym.

CENY, ZAKUPY GRUPOWE

Kolejny temat wart uwagi. Zacznijmy od wymagań i preferencji. Jeśli chcesz mieć przeprowadzony specjalistyczny zabieg urządzeniem kupioym za 100 tys. zł to na pewno musisz się nastawić na wyższą cenę. Jeżeli chcesz mieć zabieg wykonany na najwyższej jakości kosmetykach, to cena zabiegu musi zawierać ten koszt.

Zakupy grupowe, jeszcze kilka lat temu nikt nie znał tej nazwy, dziś 90% społeczeństwa zna i przynajmniej raz w życiu skorzystało z tej formy zakupu. Bo ceny zabiegów kuszą! Mikrodermabrazja za 49 zł! Pedicure hybrydowy za 29 zł! Natomiast kiedy zdamy sobie sprawę, że połowę tej kwoty otrzymuje właściciel portalu, druga połowa zostaje gabinetowi – to łatwo sobie wyliczyć jakiej jakości usługę może zaproponować tenże gabinet który otrzymuje 24 zł za mikrodermabrazję, lub 14 zł za pedicure. Kiedy sterylizacja jednego pakietu zabiegowego narzędzi do pedicure to koszt ok. 5 zł. Pilniczek jednorazowy i bloczek polerski, również jednorazowy, następne 3 zł. A gdzie reszta produktów ? Ile zarabia kosmetolog w takim gabinecie również nietrudno sobie wyobrazić.

OPINIE O GABINECIE, NAGRODY DLA GABINETU

Najcenniejszą rekomendacją usług gabinetu są opinie jakie wystawiają klienci, którzy już skorzystali z zabiegów. Warto zatem podpytać znajomych, którzy odwiedzili już dany salon albo zapoznać się z opiniami w internecie. 

Co więcej, najlepsze gabinety kosmetyczne są wyróżniane w różnych konkursach. Jeśli zależy nam na najwyżej renomie, warto pokusić się o sprawdzenie, czy gabinet, do którego chcemy się wybrać chociaż został kiedykolwiek nominowany do jakiejś nagrody. Wtedy mamy pewność, że jakość usług będzie już naprawdę na mistrzowskim poziomie.

ETAP 2

REJESTRACJA

Może przebiegać na cztery sposoby. W gabinecie, przez telefon, e-mail lub rejestrację on-line. W dobie Internetu ostatnie rozwiązanie jest bardzo komfortowe dla klienta. Daje możliwość spokojnego doboru korzystnych dla siebie terminów i sprawdzenie grafiku każdego pracownika. E-mail także jest dobrym sposobem komunikacji, o ile gabinet regularnie sprawdza pocztę. Jest to wyznacznik pewnego porządku w firmie. Nawet małe gabinety jedno, dwu-osobowe mają możliwość stałego dostępu do poczty, choćby na smartfonie.

ROZMOWA TELEFONICZNA CZY WIZYTA

Rozmowa telefoniczna czy przyjście do gabinetu? W dzisiejszym, szybkim świecie liczy się czas. W trakcie rozmowy telefonicznej można się dowiedzieć praktycznie każdego szczegółu o zabiegu. Pozwoli to na sprawdzenie czy osoba po drugiej stronie słuchawki zna się na ofercie i usługach swojego gabinetu.

Profesjonalny gabinet z pewnością zadba o tę kwestię. Niestety osoba po drugiej stronie słuchawki nie zobaczy nas, więc w przypadku różnego rodzaju problemów skórnych warto skorzystać z konsultacji która powinna być bezpłatna ponieważ to w trakcie konsultacji kosmetolog lub lekarz może określić możliwości terapeutyczne.

A jak wygląda taka konsultacja ? O co może zapytać nas kosmetolog ? Jakie pytania możemy zadać Pani kosmetolog?

O tym w szczegółach już w kolejnym poście.